اخبار و رویدادها

مزرعه دانش برترین نماینده شرکت گل سم گرگان

مزرعه دانش برترین نماینده شرکت گل سم گرگان

گل سم و مزرعه دانش

در تیرماه 1401 بزرگترین و دومین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی با عنوان معرفی و مقایسه ارقام جدید سبزی و صیفی و عملکرد آن‌ها توسط شرکت گل سم گرگان و با حضور مزرعه دانش در کرج برگزار شد. در این رویداد ۱۵۰ نفر از کشاورزان پیشرو کشور با ۱۳۷ رقم جدید سبزی و صیفی و عملکرد آن‌ها آشنا شدند.

یکی از مشکلات بزرگ کشاورزی در کشور، استفاده کشاورزان از بذور معمولی است. که با ارقام اصلاح شده فاصله عملکردی زیادی دارند. این تور آموزشی با هدف توسعه پایدار بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور برگزار شد. و برخی از بهترین ارقام اصلاح شده بذر را به کشاورزان معرفی کرد.

در این تور ارقام مختلف سبزی و صیفی مقاوم به کم آبی، مقاوم به خشکسالی و مقاوم به آفات و بیماری‌ها معرفی شد. از جمله: 50 رقم گوجه فرنگی، 12 رقم ذرت، 12رقم کدو، 8 رقم خیار، 25 رقم ملون، 20 رقم هندوانه و 10 رقم بادمجان. کشاورزان و توزیع‌کنندگان بر اساس وضعیت آب و هوایی و اقلیم منطقه خود، بذور مورد نظر را انتخاب کردند.

روز مزرعه گل سم گرگان کرج

 مزرعه دانش برترین نماینده گل سم گرگان شد

مجموعه مزرعه دانش به جهت همکاری دیرینه‌ با شرکت گل سم گرگان و بعنوان شریک استراتژیک این شرکت، در رویداد روز مزرعه تیرماه 1401 حضور داشت. در خلال این رویداد، طی مراسمی مجموعه مزرعه دانش به عنوان برترین نماینده گل سم گرگان معرفی شد.

دیدار از نزدیک

دیدار بنیانگذار مزرعه دانش حاج محمدرضا دانش و آقای مهندس رحمتی مدیر شرکت گل‌سم گرگان در نمایشگاه کشاورزی شیراز

مزرعه دانش و گل سم گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *