متفرقه

بازی هایی با مضمون کشاورزی

بازی کشاورزی

معرفی انواع بازی کشاورزی

در این نوشته لیستی از بازی‌هایی با مضمون کشاورزی را آورده‌ایم. اگر به بازی کشاورزی و مزرعه داری علاقه مند هستید می‌توانید این بازی‌ها را دانلود کنید. اگر به دنبال اپلیکیشن‌‌های تخصصی کشاورزی هستیدُ آن‌ها را می‌توانید از مقاله بهترین اپلیکیشن‌های کشاورزی خارجی و بهترین اپلیکیشن‌های کشاورزی داخلی ببینید.

Stardew Valley (قابل نصب بر اندروید و IOS)

داستان کلی بازی کشاورزی از این قرار است شما در اوج غرق شدن در دنیای مدرن، کسالت بار و روزمرگی خود نامه‌ای از پدربزرگ تان دریافت می‌کنید. در این نامه صحبت از هدیه دادن یک مزرعه به شما شده است و قرار است آن را به اوج خودش بازگردانید! شما ماجراجویی خود را از اینجا شروع می‌کنید و با ایجاد قهرمان خود ادامه داستان بازی را رقم می زنید.

Stardew Valley (قابل نصب بر اندروید و IOS)

Minecraft (قابل نصب بر اندروید)

در بازی کشاورزی ماینکرافت شما آزادانه به ساخت و ساز می پردازید. و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می‌کنید! به طور کلی می‌توانید به هر آنچه که می‌خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید! ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است، همه ی بلوک‌ها و شکل‌هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید.

Minecraft (قابل نصب بر اندروید)

Harvest Town (قابل نصب بر اندروید)

در این بازی کشاورزی شما در نقش کاراکتری قرار می‌گیرید که مزرعه‌ای بزرگ در اختیار دارد و باید آن را به مدت سه سال مدیریت کنید.

Harvest Town (قابل نصب بر اندروید)

Pocket Harvest (قابل نصب بر اندروید)

با کمک آیتم‌ها و تجهیزات در دسترس، مزرعه اختصاصی خود را بسازید. با کشت محصولات مختلف مشتری‌ها را بیش از پیش به آنجا بکشانید و با فروش محصولات به کسب درآمد بپردازید. امکان پرورش حیوانات مختلف مثل گاو، مرغ و … برای بدست آوردن شیر، تخم مرغ و … نیز وجود دارد. اگر بلند پروازانه فکر می‌کنید، به فکر گردشگری هم باشید و با ایجاد امکانات ویژه مثل سالن‌های ورزشی افراد را به مزرعه‌تان بکشانید!

Pocket Harvest (قابل نصب بر اندروید)

Smurfs Village (قابل نصب بر اندروید)

بازی کشاورزی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی‌های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می‌باشد. که توسط استودیوی بازی سازی LLC Games Flashman به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیکی به شمار می‌رود!

Smurfs Village (قابل نصب بر اندروید)

Farming Simulator (قابل نصب بر اندروید و IOS)

در این بازی کشاورزی شما به عنوان یک کشاورز با در دست داشتن انواع ابزارهای مختلف و ماشین آلات کشاورزی باید به کاشت و برداشت انواع محصولات کشاورزی مشغول شوید. با تراکتورهای مخصوص کاشت به کاشتن انواع بذرهای مختلف بپردازید و با کاموا گندم و دیگر محصولات را برداشت کنید! اگر دوست دارید بهترین بازی شبیه ساز کشاورزی را تجربه کنید ما به شما این بازی را پیشنهاد می دهیم.

Farming Simulator (قابل نصب بر اندروید و IOS)

Big Little Farmer (قابل نصب بر اندروید و IOS)

این بازی از استودیوی بازی‌سازی SOTEC APPS می‌باشد که بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی مزرعه داری می‌توانید بصورت آفلاین در تمام طول روز بازی کنید و مهارت‌های کشاورزی خود را نشان دهید. از شهر دور شوید و در دنیایی پر از زمین‌های کشاورزی به کشت محصولات مختلف بپردازید و حیوانات مختلف و دام پرورش دهید. محصولات خود را با استفاده از کامیون بفروشید و سفارشات را تکمیل کنید و زمین‌های خود را گسترش دهید.

Big Little Farmer (قابل نصب بر اندروید و IOS)

HARVEST MOON: Seeds of Memories (قابل نصب بر اندروید)

در این بازی به ماهیگیری، چیدن علوفه، کشف معدن، دامپروری، کشاورزی و درخت کاری می‌پردازید. و به تدریج و با خرج کردن صبر و حوصله کافی، مزرعه قدیمی و برهوتی را به باغی آباد و سرسبز تبدیل می‌نمایید. همچنین شما قادر خواهید بود تا با همسایگانتان به داد و ستد و مراوده بپردازید و آن‌ها را به دوستانی صمیمی برای خود تبدیل نمایید!

HARVEST MOON: Seeds of Memories (قابل نصب بر اندروید)

Sumikkogurashi Farm (قابل نصب بر اندروید)

این بازی دارای سبک پازل 4Match  است؛ به طوریکه  باید 4 یا بیشتر از آیتم‌های مشابه را کنار همدیگر قرار دهید تا از صفحه نمایش حذف شوند! آیتم‌های موجود در بازی شخصیت Sumikko gurashi-Puzzling Ways  های دوست داشتنی و جالب رنگی هستند که باید آن‌ها را کنار هم قرار دهید و با حذف‌شان صدها مرحله مختلف و منحصر به فرد را پشت سر بگذارید و برای ساعت‌ها مشغول شوید!

Sumikkogurashi Farm copy

Hay Day (قابل نصب بر اندروید و IOS)

یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی از کمپانی معروف Supercell می‌باشد که تجربه یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد. در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز، فرصتی برای پرورش  انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه‌ها و انواع توت‌ها داده می‌شود که بتوانید مزرعه خود را سر و سامان ببخشید.

Hay Day (قابل نصب بر اندروید و IOS)

Blocky Farm (قابل نصب بر اندروید و IOS)

فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی‌های مزرعه داری از استودیوی بازی‌سازی Jet Toast است که تا به امروز ده‌ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. بازی جذاب و سرگرم کننده Blocky Farm به شما فرصت ساخت و ساز و توسعه‌ یک مزرعه را می‌دهد. شما در بازی می‌توانید ماموریت‌های متفاوتی (Quest) را انجام دهید یا با تراکتور شخصی خود به صورت آزادانه در محیط مزرعه گردش کنید. امکان تعامل با حیوانات مختلف و دوست داشتنی نیز در بازی وجود دارد. می‌توانید از آن‌ها برای انجام کارهای مختلف و کسب درآمد استفاده کنید.

Blocky Farm (قابل نصب بر اندروید و IOS)

WeFarm: More than Farming (قابل نصب بر اندروید)

بازی سرگرم کننده که در آن باید به پرورش مزرعه پرداخته و محصولات خود را برداشت کنید. شما در این مزرعه می‌توانید انواع مختلفی از گیاهان و میوه‌ها را کاشته و با نگه داری از آن‌ها برداشت کنید. حیواناتی اهلی و اقتصادی مانند گوسفند ، گاو و … را خریده، محصولات آن‌ها را در بازار و فروشگاه کشاورزی و از این راه کسب در آمد کنید.

WeFarm: More than Farming (قابل نصب بر اندروید)

Tiny Pixel Farm (قابل نصب بر اندروید)

بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی‌های شبیه ساز و مزرعه داری از استودیوی بازی سازی AppMagaNet برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. با نصب Tiny Pixel Farm برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی‌تان می‌توانید یک بازی مدیریتی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن باید یک مزرعه را مدیریت کنید.

Tiny Pixel Farm (قابل نصب بر اندروید)

Idle Farm Tycoon (قابل نصب بر اندروید)

کشاورز سرمایه دار نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Kolibri Games برای دستگاه‌های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Kolibri Games پیش از این بازی هم بازی‌های خوب دیگری را برای گیمر‌ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و بازی‌های فوق العاده‌ای مانند Idle Restaurant Tycoon را در کارنامه بازی سازی خودش دارد.

Idle Farm Tycoon (قابل نصب بر اندروید)

Family Farm (قابل نصب بر اندروید و IOS)

همین الان مزرعه ساحلی را برروی موبایل اندرویدی خود نصب کرده و به جمع بیش از ۵۰ میلیون بازیکن این بازی کشاورزی بپیوندید. در این بازی شما مزرعه‌ای کوچک را در اختیار دارید که می توانید هر نوع محصولی را که مایلید بکارید، رسیدگی کنید و به فروش برسانید و با افزایش امتیاز و درآمد خود به گسترش مزرعه بپردازید. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی امکان همکاری و رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان است.

Family Farm (قابل نصب بر اندروید)

Tiny Sheep: Pet Sim on a Farm (قابل نصب بر IOS)

در شروع برنامه زمین خالی در اختیار شما قرار داده می‎شود و به ‎مرور با افزایش تعداد گوسفندان به تعداد بیشتری سکه دست پیدا می‎کنید تا با این سکه‌ها ساختمان‎‌‌های جدید خریداری کنید، کلیسا بسازید، کارگاه ایجاد کنید و زمین خالی را با استفاده از درختان و گیاهان زیبا کنید.

Tiny Sheep: Pet Sim on a Farm (قابل نصب بر IOS)

Farm Heroes Saga (قابل نصب بر IOS)

یک بازی کشاورزی پازل – کژوال محبوب و پرطرفدار با گیم پلی اعتیادآور و گرافیک عالی از استودیوی بازی‌سازی King سازندگان بازی پرطرفدار  Candy Crush Saga به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از 100 میلیون دانلود از گوگل پلی در صدر برترین و محبوب‌ترین بازی‌های کشاورزی قرار دارد. این بازی دارای سبکی شبیه به همان بازیست اما به جای سر و کار داشتن با آبنبات‌ها این بار با میوه‌های خوشمزه سر و کار دارید.

Farm Heroes Saga (قابل نصب بر IOS)

FarmVille 2: Country Escape (قابل نصب بر IOS)

یک بازی کشاورزی فوق‌العاده زیبای دیگر از استودیوی بازی‌سازی Zynga در سبک بازی‌های مزرعه‌داری و استراتژیک است. با این بازی می‌توانید تجربه‌ای جدید و متفاوت از بازی‌های مدیریت مزرعه را در دستگاه خود به ارمغان بیاورید و ساعت‌ها خود را سرگرم کنید!

FarmVille 2: Country Escape (قابل نصب بر IOS)

 

Gardenscapes (قابل نصب بر IOS)

بازی کشاورزی محبوب و سرگرم کننده با ساخت فوق العاده و گرافیک خیره کننده در سبک بازی‌های پازل و جورچین از Playrix Games  است. این بازی به صورت رایگان  عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته نظر دانلود کنندگان را به خودش جلب و امتیاز عالی‌ای را کسب کند.

Gardenscapes (قابل نصب بر IOS)

Farm Paradise (قابل نصب بر IOS)

در بازی Farm Paradise: Hay Island Bay همانند دیگر بازی کشاورزی شما باید با کاشت انواع گیاهان مختلف نظیر یونجه و … غذای مورد نیاز حیوانات اهلی‌تان را فراهم کنید. به پرورش حیوانات اهلی بپردازید و با جمع آوری میوه‌ها و دیگر محصولات و فروش آن‌ها دارایی‌تان را افزایش دهید.

Farm Paradise (قابل نصب بر IOS)

FarmVille 3 – Farm Animals (قابل نصب بر IOS)

استودیوی Zynga با استفاده از جدیدترین متدهای بازی‌سازی و استفاده از نسخه جدید موتور بازی سازی انحصاری خود، بازی FarmVille 3 – Animals را با بهینه سازی زیادی تولید و منتشر کرد. در این بازی کشاورزی هم مثل دو قسمت قبلی، شما یک مزرعه دار هستید و وظیفه شما توسعه و رشد این مزرعه در بخش‌های مختلف است.

FarmVille 3 – Farm Animals (قابل نصب بر IOS)

QubeTown (قابل نصب بر IOS و اندروید)

بازی مدیریت مزرعه‌ QubeTown با این وجود که یک انقلاب در این ژانر به شمار نمی‌رود، اما حداقل با گیم پلی گسترده و کیفیت خود، راهش را از اغلب بازی‌های این سبکی جدا کرده و تجربه‌ای لذت بخش را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی کشاورزی ترا استودیوی کره‌ای Webzen تولید و منتشر شده و روی دستگاه‌های iOS و اندروید به‌صورت رایگان در دسترس است.

QubeTown (قابل نصب بر IOS و اندروید)

Townkins: Wonderland Village (قابل نصب بر IOS)

‏‏بازی کشاورزی شبیه سازی سه بعدی رایگان برای مزرعه، کاردستی، ساختن، لباس پوشیدن، خانه، ماهی، آشپزی و گپ زدن تخیل و قلب خود را تسخیر کنید. ‏حیوانات را پرورش دهید، محصولات کشاورزی بکارید، غذا بپزید و با دوستان خود ماهی بپزید! تعامل در زمان واقعی به این معنی است که می‌توانید دوستان خود را به شهر سفارشی خود دعوت کنید.

Townkins: Wonderland Village (قابل نصب بر IOS)

بازی‌های کشاورزی داخلی

در ادامه لیستی از بازی کشاورزی های داخلی را برای شما آورده‌ایم.

پرسیتی (قابل نصب بر اندروید و IOS)

سال‌ها گذشته و شما به همراه فرماندهان و مشاور ارشد خود به سرزمین‌تان بازگشته‌اید. همه چیز نیاز به بهبود دارد و باید مردم را تشویق کنید که شروع به کشاورزی و گسترش شهر کنند. شهر ایرانی یک آرمان‌شهر بزرگ است که باید برای دستیابی به اهداف پیش روی آن تلاش کنید و مزارع خود را گسترش دهید و بناهای جدید بسازید. این بازی کشاورزی فرهنگ، داستان و تاریخ ایرانی را آموزش می‌دهد پس چشم از آن برندارید.

پرسیتی (قابل نصب بر اندروید و IOS)

 

شریف آباد (قابل نصب بر اندروید)

شریف آباد بازی کشاورزی جذاب و سرگرم کننده‌ای است که در آن می‌توانید لذت باغبانی، کشاورزی و دامداری را زیر انگشتان خود لمس کنید، همین حالا  از باغچه‌ای کوچک شروع کنید و مزرعه رویاهاتان را بسازید. محصولات متنوع مزرعه خود را به دیگران بفروشید، از حیوانات دست آموز بامزه  نگهداری کنید، سفارشات قطار را تحویل دهید و در رقابت با دیگران بهترین باشید. با خرید وسایل تزئینی زیباترین مزرعه را داشته باشید. و از استان‌های مختلف ایران سوغاتی‌های مثل کشک بادمجان، آش رشته، باقلوا و لواشک، فرش، گلیم و صنایع دستی بیاورید.

شریف آباد (قابل نصب بر اندروید)

فارمولر (قابل نصب بر اندروید و IOS)

در این بازی کشاورزی می‌توانید همه چیز را همزمان ببینید و با حمله به دشمن و چت کردن، لج رقیب را در بیاورید! در این بازی آنلاین همه فعالیت‌های رقیب را بصورت همزمان و درجا میبینید. ‏و می‌توانید حریف را با اتک کردن از کار بندازید.

فارمولر (قابل نصب بر اندروید و IOS)

شهر کشاورزی: داستان های شاد شهر (قابل نصب بر اندروید)

‏‏شما در این بازی کشاورزی یک مزرعه کوچک در اختیار دارید که می‌توانید در یک گوشه آن میوه و سبزیجات، ذرت و یونجه و .. بکارید. در گوشه دیگر گل‌های زیبا و مختلف بکارید و آنجا را به یک گلخانه زیبا تبدیل کنید. یا می‌توانید در گوشه دیگر آن حیوانات مختلفی را پرورش دهید و یا حیوانات را به مزرعه خود دعوت کنید. با این کارها مزرعه خود را گسترش دهید و آن را به زیباترین مزرعه روستا تبدیل کنید.

شهر کشاورزی: داستان های شاد شهر (قابل نصب بر اندروید)

بازی تراکتور کشاورزی (قابل نصب بر اندروید)

یک بازی شبیه‌سازی جالب است که می‌تواند دستگاه اندرویدی شما را به مزرعه خصوصی شما تبدیل کند. توسط این برنامه می‌توانید رویاهای کشاورزی خود را بصورت مجازی پیگیری کرده و از وسایل و تجهیزات شبه واقعی نهایت لذت را ببرید. در این بازی کشاورزی محصولات شرکت‌هایی چون Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone وجود دارند.

بازی تراکتور کشاورزی (قابل نصب بر اندروید)

بازی مزرعه داری (قابل نصب بر اندروید)

یک بازی ماجراجویی برای دوستداران سبک بازی کشاورزی داری تولید استودیوی بازی‌سازی foranj است. این بازی هیجان‌انگیز با بیش از 10 میلیون دانلود از سراسر دنیا زندگی در روستایی در نزدیکی شهر را به تصویر می‌کشد. وظیفه شما این است که سبزی و میوه بکارید، ماشین آلات جدیدی برای مزرعه خود بخرید و بناهای جدیدی در آن بسازید. و از حیوانات مختلفی همچون گاو، طاووس، خوک، گوسفند، شترمرغ و خیلی حیوانات دیگر نگهداری کنید.

بازی مزرعه داری (قابل نصب بر اندروید)

تراکتور 180 مرحله‌ای (قابل نصب بر اندروید)

‏‏اگر طرفدار تراکتور هستید این بازی کشاورزی برایتان خیلی جذاب خواهد بود. چون ماموریت دارید باری که در تراکتور هست را به مقصد ببرید. طوری که به بار داخل تراکتور به هیچ عنوان صدمه ای وارد نشود. مواظب دست اندازهای داخل جاده باشید. در ابتدای بارگیری درست انجام دهید و بعد که چراغ سبز شد راه بیفتید!

تراکتور 180 مرحله‌ای (قابل نصب بر اندروید)

کشاورز کوچک مزرعه (قابل نصب بر اندروید)

با نصب این بازی کشاورزی می‌توانید ‏‏در مزرعه کشاورزی کنید ‏و در کنار کشاورزی به دامداری هم بپردازید.

جنون مزرعه داری (قابل نصب بر اندروید)

در سبک بازی‌های مدیریتی شما مانند یک کشاورز واقعی باید برای دستیابی به اهداف خود در بازی کشاورزی سخت تلاش کنید. خواه داشتن تعداد معینی از حیوانات، خرید و فروش جوجه، تولید تعداد مشخصی کالا یا صرفاً کسب سود هنگفت در کارخانه خود ‏در کل باید یک مزرعه دوست داشتنی را مدیریت کنید و کار را در هر سطح کامل کنید.

جنون مزرعه داری

درباره کامران بهنامی

کامران بهنامی دانشجوی مهندسی برق و جوان‌ترین عضو تیم مزرعه دانش است. پرتلاش و با استعداد، خیلی جدی در کار و در عین حال خیلی هم مهربان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *