متفرقه

خرید و فروش انواع بذر، سم و کود در بوشهر

بذر در بوشهر

تامین نهاده های کشاورزی به ویژه محصولاتی همچون بذر در بوشهر، سم و کود در کشاورزی نوین بسیار تاثیر گذار هستند. از این رو شرکت های مختلفی اقدام به واردات این محصولات، از برترین برند های ایرانی و خارجی میکنند. اما کدام یک از محصولات موجود در بازار دارای اصالت است؟ یک کشاورز که با تمام سرمایه خود اقدام به کشت میکند چطور باید اعتماد کند؟ شاید برای شما جالب باشد که در سال 2024 ارزش بازار بذر در جهان تا حدود 43 بیلیون دلار قیمت گذاری شده و تخمین زده میشود که تا سال 2030 ارزشی تا حدود 100 بیلیون دلار را لمس کند. بدیهی است که ورود به این بازار ریسک ها و دغدغه های خاص خود را دارد. اما در ادامه شما را با راه حل این دغدغه ها آشنا خواهیم.

تامین بذر، سم و کود در بوشهر

مجموعه مزرعه دانش؛ بیش از ا50 سال است که در حوزه تامین نهاده ها و ابزار و ابزار و ادوات کشاورزی در کشور فعالت دارد. ما پس از این سال ها با کوله باری از تجربه، این مسئولیت اجتماعی را بر خود واجب میدانیم که در راستای حفظ منابع مالی کشاورزان، در کنار ایجاد موانع و حفاظت از محیط و تعدیل خسارات وارد شده به باغات و زمین های کشاورزی و در راستای بهبود سطح دانش فنی کشاورزان، اقدام به عرضه محصولات با کیفیت در کنار مشاوره تخصصی را در سطح کشور پراکنده کند. این بار گام های مزرعه دانش در بوشهر دیده است. همین اینک هم وطنان عزیز در این شهرستان و استان عزیز بوشهر میتوانند از طریق وب سایت فروشگاهی مزرعه دانش، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

خرید استانی

بذر در بوشهر

بذر ها، مادر طبیعت بوده و پرورنده روح زندگی به زمین هستند. این نهاده های مهم که در صنعت کشاورزی بسیار حائز اهمیت هستند، با توجه به نوع و شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کمک میکنند تا بیشترین باردهی و تناژ در زمین های زراعی تجربه شود. برند های و شرکت های تولیدی مختلفی در دنیا، با توجه به علم و دانش فنی خود اقدام به تولید بذر میکنند. این بذور که در دسته های بذر صیفی جات، بذر سبزیجات، بذر های حبوبات، علوفه و برخی دیگر قرار میگیرند به طور کلی در سه نوع استاندارد، بذر های هیبرید یا در اصطلاح بذر های F1 و در نهیا تبذر های تراریخته قرار میگیرند.

هر کشاورز ماهر میدانید که بذر های استاندارد به دلیل رشد در فضای طبیعی و ژنتیک بسیار ضعیف چنان مطمئن نبوده و میتوانند یک سرمایه گذاری سست را برای کشاورزی به همراه داشته باشد. بذر های تراریخته نیز به عنوان بذر های تماما آزمایشگاهی در شرایطی پرورش داده شده اند که محصولات حاصل از آن ها چندان مورد توجه بازار های مصرفی نبوده و در زمان کشت و پرورش نیز باید در شرایط بسیار خاصی قرار گیرند. اما بذر های هیبرید، از آن دست محصولاتی هستند که با داشتن ژنتیک قوی، توانایی رشد را داشته و میتوانند در برابر بسیاری از بیماری ها و آفات مقاومت نشان دهند. از این رو ما نیز تلاش کرده ایم تا بهترین و با کیفیت ترین بذر های هیبرید را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم. شما میتوانید در ادامه برخی از مهمترین این بذر ها را مشاهده و خریداری کنید. همچنین میتوانید به منظور کسب اطلاع و راهنمایی دقیق در خصوص محصولات و حجم مورد نیاز برای زمین زراعی خود با مشاورین ما در تماس باشید تا بتوانید تجربه ای لذت بخش از خرید بذر در بوشهر را تجربه کنید.

سم در بوشهر

از عواملی که آسیب های جدی به کشت و زرع وارد می کند همواره وجود آفات و بیماری های مختلف است. این بیماری های گاها از ویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و گاهی از وجود حشرات و کنه ها به وجود می آید. از این رو استفاده از سموم کشاورزی میتواند در حفظ سلامت و جلوگیری از آسیب رساندن به کل سرمایه یک کشاورز کمک کنند.اما این سموم باید با دقت و دانش فنی بالایی خریداری و مورد استفاده قرار گیرند. ما افتخار داشته ایم تا با همکاری با برترین برند های ایرانی و خارجی، سموم مورد نیاز را در اختیار کشاورزان قرار دهیم. از مهمترین این سموم میتوان به انواع علف کش ها، سموم حشره کش و کنه کش، سموم قارچ کش و موش کش ها اشاره کرد. از این پس، کشاورزان عزیز استان بوشهر نیز میتوانند سموم مورد نیاز خود را در این وب سایت مشاهده و با کمترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرند. برخی از مهمترین این سموم را در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

کود در بوشهر

تقویت و تغذیه گیاه، از آن مراحلی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. گاهی زمین مواد مغذی مورد نیاز برای رشد گیاه را در بر ندارد و یا گاها پس از دفع آفات و بیماری های گیاهان نیاز به تقویت دارند تا بتوانند محصولات خود را ترمیم کنند. از این رو میتوان با استفاده کود های موثر بر هر کدام، مواد مغذی مورد نیاز گیاهاهن را تامین کرده و در اختیارشان قرار داد. ما در مجموعه مزرعه دانش، همواره در تلاش بوده ایم تا با در دست گرفت معتبر ترین کود ها، از جمله کود کاملNPK، کود های ریز مغذی، کود های بهبود دهنده خاک و کود های محرک رشد، بتوانیم در خصوص تغذیه زمین و گیاهان کشاورزان نیز گام برداشته و به ان ها در این خصوص کمک کنیم. برخی از مهمترین این کود را میتوانید در ادامه مشاهده و خریداری نمایید تا درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *