متفرقه

خرید و فروش انواع بذر، سم و کود در کرمان

بذر در کرمان

برای خرید بذر در کرمان باید به کجا رجوع کرد؟ کشاورزان منطقه ای استان کرمان سال هاست که به کشت و پرورش بذر مختلف از جمله کدو و خیار، بذر های پیاز و بسیاری از بذر های دیگر میپردازند. همانطور که انتظار میرود، برای کشت و پرورش بذر های مختلف، نیاز به استفاده از سموم و کود های مناسب است که در زمان های مختلفی از جمله حمله آفات و بیماری ها، در زمان بهبود خاک، تحریک رشد ریشه و بهبود کیفیت محصولات استفاده خواهند شد. اما این محصولات را کشاورزان استان کرمان از کجا تهیه می کنند؟ آیا مراکز معتبری در اختیار آن ها قرار دارند تا محصولات با اصالت و تضمینی را در اختیار این عزیزان قرار دهند؟

تامین بذر، بذر و سم در کرمان

امروز، اینجاییم تا یکی از مهمترین و موفق ترین مراکز تامین نهاده های کشاورزی در کشور را به شما معرفی کنیم. مزرعه دانش، بیش از 50 سال سابقه درخشان که در حوزه تامین نهاده های کشاورزی به عنوان مرجع تخصصی بذر، سم و کود اورجینال در کشور شناخته می شود. این بار در راستای افزایش سطح کیفی زنجیره تامین کالا، افتخار داریم تا اعلام کنیم که فروشگاه مزرعه دانش، قصد حضور در استان کرمان را داشته و تلاش دارد تا محصولات مورد نیاز کشاورزان اعم از انواع بذر، سم و کود را در اختیار این عزیزان قرار دهد. از این رو کشاورزان و همکاران عزیز در این استان می توانند به منظور تامین نیاز های خود، به فروشگاه اینترنتی مزرعه دانش مراجعه کرده، محصولات مورد نیاز خود را با یکدیگر مقایسه و کالای مورد نیاز خود را خریداری و درب منزل تحویل بگیرند.

خرید استانی

خرید بذر در کرمان

بذر، یعنی روح و جان کشاورزی؛ یعنی آنچه به اقتصاد یک کشور سوخت رسانی میکند. از این رو تامین بذر در کرمان، به عنوان یکی از مهمترین و برترین نقاط کشور در تولیدات کشاورزی بسیار حائز اهمیت است. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، مزرعه دانش به عنوان یکی از اصلی ترین فروشگاه های فعال در کشور، افتخار دارد تا به منظور تامین نهاده های کشاورزی، با برترین برند های ایرانی و خارجی فعالیت میکند.

از مهمترین برند هایی که میتوان در این فروشگاه مشاهده و از بذور آن ها استفاده کرد، برند هایی همچون: سینجنتا، انزازادن، برند کلوز فرانسه، بذر های نانهمز، بذر های خانگی هوگر و هولار، بذور اماسیدز، بذر های الماس سیدز و بذر های ایرانی کشتراز را مشاهده و با کمترین قیمت خریداری کنید. در ادامه، برخی از مهم ترین و محبوب ترین بذر های موجود در وب سایت را مشاهده خواهید کرد:

سم در کرمان

از جمله مواردی که در کشاورزی میتواند موجب بروز خسارات جبران ناپذیر شود، بیماری ها، آفات و باکتری ها، ویروس ها و حشراتی هستند که گاها به مزارع کشاورزی حمله کرده و آسیب های جدی به گیاهان وارد می کنند.

به منظور جلوگیری و تعدیل این آسیب ها میتوان از سموم کشاورزی مختلف استفاده کرد و این آفات و سموم را دور نگاه داشت. اما از چه برند هایی باید خریداری کرد؟ این سموم خریداری شده در چه زمانی و به چه میزانی باید مورد استفاده قرار گیرند؟

در اینجاست که حضور یک گیاه پزشک و تامین کننده سموم کشاورزی میتواند بسیار تاثیر گذار باشد. ما در مجموعه مزرعه دانش، افتخار داریم تا با گرداوری برترین متخصصان گیاه پزشکی کشور در کنار تامین کالا از برترین برند های تولید کننده سموم شیمیایی از جمله برند هایی مثل: رهپاک، رازی شیمی، شرکت گل سم، سموم سینجنتا، هیوسین چین، ناسکو و بسیاری از از برند های ایرانی و خارجی دیگر، برترین سموم را در اختیار کشاورزان قرار داده و مراحل خرید سم در کرمان را بسیار آسوده کنیم. در ادامه شما میتوانید برخی از محبوب ترین سموم موجود در وب سایت را مشاهده کنید:

کود در کرمان

از محصولات بسیار مورد توجه در کشاورزی، استفاده از کود های مختلف است. این کالا ها که از مراحل پیش از کشت تا پیش از برداشت مورد استفاده قرار میگیرند به کشاورزان کمک خواهند کرد تا کشتی، پربارتر و سرمایه گذاری ای مطمئن تر را تجربه کنند. اما چه نوع کودی را باید در چه زمانی استفاده کرد؟

میزان مصرف این کود ها باید در چه حجمی و با چه روشی باشد؟ بدون شک راهنمایی های دقیق در این خصوص، تنها به کمک گیاه پزشک و متخصصان این حوزه امکان پذیر است. ما در مجموعه مزرعه دانش به عنوان یکی از اصلی ترین و معتبر ترین مراکز ایران، افتخار داریم تا به منظور بهبود فرایند خرید کود در کرمان، از این متخصصان دعوت کرده ایم تا در مجموعه ما حضور به هم رساند.

همچنین با ایجاد پل ارتباطی قوی میان تولید کنندگان ایرانی و خارجی، محصولات با کیفیتی را از این برند ها از جمله: نوتکری تک، یوروسالیدز، مستر، بازارگان کالا، کود های پریمو به صورت انحصاری و سفارشی، دنفر گلد و بسیاری از برند های دیگر، فرایند خرید کود در کرمان را بهبود بخشیم. در ادامه برخی از مهم ترین و محبوب ترین این کود ها را خواهید دید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *